Jak złożyć wniosek o przeniesienie?

  1. Wybrać z menu głównego pozycję Wnioski 1 a następnie Zarządzanie wnioskami 2.
  2. Kliknąć  przycisk Złóż wniosek 3.

    W oknie modalnym wybrać i kliknąć w odpowiedni rodzaj wniosku 4, a następnie potwierdzić przyciskiem Rozpocznij składanie wniosku 5, który powinien być podświetlony na niebiesko.
  3. W wyświetlonym formularzu w niebieskich polach uzupełnić wszystkie potrzebne dane:
    • Adres do korespondencji
    • Oddział
    • Numer w dzienniku
    • Dane osobowe zdającego, jego deklaracje oraz ewentualne dostosowania.
  4.  W polu Wybierz adres do korespondencji 6 wybrać rodzaj adresu: Adres korespondencyjny lub Adres siedziby.

  5. W polu Oddział 7 wybrać z listy odpowiedni oddział, do którego przypisano zdającego.
  6. W polu Numer w dzienniku 8 wpisać numer, który przypisano zdającemu. Nie może być to numer, który już w wybranym oddziale istnieje.
  7. Klikając w pole Wybierz zdającego 9 pojawi się okno, w którym należy wpisać  Nazwisko, Imię oraz PESEL zdającego (lub w przypadku jego braku numer dokumentu tożsamości), a następnie wybrać opcję Wyszukaj 10.

    Po wyszukaniu przez system zdającego, potwierdzić wybór przyciskiem Wybierz zdającego 11


    Symbol znajdujący się przy zdającym informuje czy ma on uzupełnioną deklarację  czy też nie ma  .

  8. Po wyszukaniu i wybraniu zdającego, do formularza zostaną zaimportowane wszystkie jego dane. Po sprawdzeniu poprawności wszystkich wprowadzonych danych, kliknąć przycisk Złóż wniosek 12.
  9. Pojawi się potwierdzenie złożenia elektronicznego wniosku. Wniosek należy wydrukować klikając przycisk Drukuj 13 lub pobrać klikając przycisk Pobierz 14. Następnie powinien on zostać podpisany przez dyrektora szkoły i odesłany tradycyjną pocztą do właściwej okręgowej komisji egzaminacyjnej.
  10. Status wniosku można śledzić 15. W tym celu należy wybrać z menu głównego Wnioski, a następnie Zarządzanie wnioskami. Na głównym ekranie pojawią się informacje dotyczące wszystkich złożonych w szkole wniosków.